Browsing Статьи by Title
Now showing items 10-29 of 228
-
АДАПТАЦІЯ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У СФЕРІ ЗВ’ЯЗКУ ДО РИНКУ ПРАЦІ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2014)У статті розглядаються процеси адаптації майбутніх фахівців, менеджерів та економістів зв’язку до вимог сучасного ринку праці. На прикладі випускників Навчально-наукового інституту економіки та менеджменту Одеської ... -
АНАЛИЗ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ОПЕРАТОРОВ ПОЧТОВОЙ СВЯЗИ УКРАИНЫ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2016)В Украине насчитывается более 15 операторов, которые предоставляют почтовые услуги, одним из них является украинское государственное предприятие почтовой связи УГППС «Укрпочта». Актуальность темы заключается в рассмотрении ... -
АНАЛІЗ МЕХАНІЗМІВ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ОПЕРАТОРІВ МОБІЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ ТА НАПРЯМКИ ЇХ ПОДАЛЬШОГО РОЗВИТКУ
(Луцький національний технічний університет, 2017)В статті проведено узагальнення наявних тенденцій на ринку послуг мобільного зв’язку, здійснено аналіз наявних механізмів управління рекламною діяльністю таких операторів мобільного зв’язку, як ПрАТ «Київстар», ПрАТ «МТС ... -
АНАЛІЗ НОВИХ ПІДХОДІВ ДО ТЛУМАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «МАРКЕТИНГ ІННОВАЦІЙ»
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2012)В останнє десятиріччя в теорії маркетингу виник напрям, який називається маркетинг інновацій. Проте, вчені не мають єдиної позиції відносно суб’єкту маркетингу інновацій. Тому трактування терміну «маркетинг інновацій» ... -
АНАЛІЗ НОРМАТИВНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕГУЛЮВАННЯ ТАРИФІВ НА ПОСЛУГИ ОПЕРАТОРІВ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2015)Проведено аналіз стану законодавства з питань регулювання тарифів на послуги. що надають телекомунікаційні оператори в Україні. Визначено основні існуючі проблеми, що потребують найшвидшого вирішення у цій сфері. -
АНАЛІЗ РОЗВИТКУ ТА ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМИ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2014)Сучасна реклама складна, багатогранна тема і актуальна у наш час. Вона мобілізувала величезні матеріальні і інтелектуальні ресурси. Тому доречно поміркувати, наскільки вона потрібна і що дає суспільству, економіці, державі. -
АНАЛІЗ І ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ СФЕРИ ЗВ'ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ УКРАЇНИ: МОЖЛИВОСТІ ТА ЗАГРОЗИ
(ТОВ "Редакція журналу Економіка та держава", 2016)У статті представлено грунтовний аналіз стану сфери зв'язку та інформатизації України. Для дослідження використаний підхід, який поєднує якісний аналіз поточного стану розвитку ринків телекомунікацій та поштового зв'язку, ... -
АНАЛІЗ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОБІЛЬНИХ ОПЕРАТОРІВ ЗВ’ЯЗКУ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2016)Інноваційна діяльність - це діяльність, спрямована на пошук і реалізацію інновацій з метою розширення асортименту та підвищення якості продукції, вдосконалення технології і організації виробництва. Метою даної роботи є ... -
АНАЛІЗ ІСНУЮЧИХ ПІДХОДІВ ТА МЕТОДІВ ОЦІНЮВАННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ
(КрНУ ім. М.Остроградського, 2016)Проаналізовано підходи та методи якісного та кількісного аналізу бізнес-процесів, визначено їх переваги та недоліки при застосуванні в оцінюванні бізнес-процесів підприємств та організацій різних сфер діяльності. Ав-торами ... -
АСПЕКТИ ОЦІНКИ ДОЦІЛЬНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ РІШЕНЬ НА БАЗІ ІМІТАЦІЙНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ МЕРЕЖ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2016)Розглядається метод оцінки доцільності впровадження технологічних рішень на базі імітаційного моделювання телекомунікаційних мереж, що передбачає порівняння технологічних рішень на базі розрахованої собівартості послуг для ... -
БЕНЧМАРКІНГ У ВИЗНАЧЕННІ ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМІВ РОЗВИТКУ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ОПЕРАТОРІВ
(Харківський національний економічнний університет, 2013)У статті проаналізовано еволюцію розвитку та можливості застосування бенчмаркінгу в телекомунікаційній сфері. Досліджено сутність бенчмаркінгу на основі узагальнення підходів різних учених до визначення цього поняття. З ... -
БЕНЧМАРКІНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВИЗНАЧЕННЯ РОЗРИВІВ У РОЗВИТКУ ІКТ ТА НАПРЯМІВ ЇХ ПОДОЛАННЯ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2017)В статті розглянуто види та методи сучасного бенчмаркінгу, на основі проведення бенчмаркінгового аналізу визначено ключеві позиції та напрями подолання розривів у розвитку ІКТ України. -
БИЗНЕС-ИНТЕЛЛЕКТ В ИННОВАЦИОННОЙ ЭКОНОМИКЕ ПРЕДПРИЯТИЯ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2015)Сегодня основой экономического роста и повышения конкурентоспособности стран, ориентированных на инновационный путь развития, является концепция экономики, основанной на знаниях. Эффективность управления знаниями непосредственно ... -
БУХГАЛТЕРСКИЙ УЧЕТ МЕРОПРИЯТИЯ СОЦИАЛЬНОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ В КОНТЕКСТЕ ОТНОШЕНИЙ «РАБОТНИК-РАБОТОДАТЕЛЬ»
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2015)Осознание факта, что предприятия являются ответственными перед обществом за результаты своей деятельности, создало основы для формирования нового подхода к пониманию значения бухгалтерского учета, вследствие чего в литературе ... -
ВИДІЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНИХ ЗОН ГОСПОДАРЮВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА ЗВ’ЯЗКУ
(ВНЗ "Полтавський університет економіки і торгівлі", ДВНЗ "Ужгородський національний університет", Бердянський державний педагогічний університет, Карпатський університет ім. Августина Волошина, 2013)Розвиток ринкових відносин у всіх галузях і сферах господарського комплексу країни супроводжується появою факторів, що створюють певні труднощі в ефективній організацій та управлінні виробничо-господарською діяльністю ... -
ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ОПЕРАТОРІВ МОБІЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ УКРАЇНИ
(«Аналітик», Академія муніципального управління, 2017)У даній статті досліджено ринок мобільного зв’язку України, проаналізовано діяльність операторівлідерів мобільного зв’язку за такими показниками як динаміка кількості абонентів та аналіз доходів операторів за 2014-2016 рр. ... -
ВИЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ УДППЗ "УКРПОШТА" В УМОВАХ ЛІБЕРАЛІЗАЦІЇ РИНКУ ПОСЛУГ ПОШТОВОГО ЗВ"ЯЗКУ
(Харків, 2016)Мета статті полягає в обґрунтуванні маркетингової стратегії розвитку УДППЗ «Укрпошта» на основі аналізу існуючих маркетингових конку-рентних стратегій розвитку підприємств та доцільності їх застосування в умовах лібералізації ... -
ВИЗНАЧЕННЯ НАПРЯМІВ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СФЕРІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ
(Чорноморський державний університет ім. Петра Могили, 2009)Сформовано систему факторів, що впливають на інвестиційну діяльність телекомунікаційних операторів. Визначено напрямки удосконалення системи забезпечення інвестиційної діяльності в сфері телекомунікацій. -
ВИЗНАЧЕННЯ ОСНОВНОГО СЕНСУ CRM-СИСТЕМИ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2016)Сучасні маркетингові дослідження говорять про те, що наявність солідної бази лояльних клієнтів є основним і чи не єдиним фактором стійкості і процвітання бізнесу сьогодні. Інтегрувати клієнта всередину компанії, надати ... -
ВИЗНАЧЕННЯ ПОЛЯРИЗАЦІЙНОЇ МОДОВОЇ ДИСПЕРСІЇ ПРИ ДІЇ РОЗТЯГУВАЛЬНОГО НАВАНТАЖЕННЯ В ОПТИЧНОМУ ВОЛОКНІ ВИГНУТОМУ ЗА СПІРАЛЬНОЮ ЛІНІЄЮ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2014)Визначення поляризаційної модової дисперсії при дії розтягувального навантаження в оптичному волокні вигнутому за спіральною лінією.