• English
    • українська
    • русский
  • English 
    • English
    • українська
    • русский
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • ННІ Економіки та менеджменту
  • Search
  •   DSpace Home
  • ННІ Економіки та менеджменту
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

ОБОСНОВАНИЕ ОСНОВНЫХ ЭЛЕМЕНТОВ МАРКЕТИНГОВОЙ СТРАТЕГИИ РАЗВИТИЯ СТРАХОВЫХ ОРГАНИЗАЦИЙ В УКРАИНЕ 

Сакун, А.А.; Тардаскина, Т.Н.; Васильева, Ю.В.; Сакун, Г.О.; Тардаскіна, Т.М.; Васільева, Ю.В.; Sakun, A.O.; Tardaskina, T.N.; Vasileva, Yu.V. (Мукачівський державний університет, 2017)
В статье освещены вопросы маркетинговой стратегии страховой организации, включающие различные методы и подходы к определению эффективности маркетинговой стратегии страховой компании; совершен- ствование комплекса ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorSakun, A.O. (1)Tardaskina, T.N. (1)Vasileva, Yu.V. (1)Васильева, Ю.В. (1)Васільева, Ю.В. (1)Сакун, А.А. (1)Сакун, Г.О. (1)Тардаскина, Т.Н. (1)Тардаскіна, Т.М. (1)SubjectInsurance organization (1)
Marketing (1)
Marketing communications (1)
Strategy, marketing communications (1)
Маркетинг (1)Маркетинговые коммуникации (1)Маркетингові комунікації (1)
Стратегия (1)
Стратегія (1)Страхова організація (1)... View MoreDate Issued2017 (1)Has File(s)Yes (1)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV