• English
    • українська
    • русский
  • English 
    • English
    • українська
    • русский
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • ННІ Економіки та менеджменту
  • Search
  •   DSpace Home
  • ННІ Економіки та менеджменту
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

СИСТЕМНЫЙ ПОДХОД К ИССЛЕДОВАНИЮ МАРКЕТИНГА КАК КОНЦЕПЦИИ УПРАВЛЕНИЯ 

Стрий, Л.А.; Стрій, Л.О.; Striy, L.A. (НАУ, 2002)
В статье рассматривается проблема анализа маркетинга как системы управления. Сформулировано понятие «маркетингового управления». Обосновано использование для его исследования системного подхода. Составлены структурная и ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorStriy, L.A. (1)Стрий, Л.А. (1)Стрій, Л.О. (1)SubjectMarketing analysis (1)
Marketing management (1)
Анализ маркетинга (1)
Аналіз маркетингу (1)
Маркетингове управління (1)
Маркетинговое управление (1)... View MoreDate Issued2002 (1)Has File(s)Yes (1)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV