• English
    • українська
    • русский
  • English 
    • English
    • українська
    • русский
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • ННІ Економіки та менеджменту
  • Search
  •   DSpace Home
  • ННІ Економіки та менеджменту
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-2 of 2

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

ЭКОНОМИКО-КИБЕРНЕТИЧЕСКИЕ МОДЕЛИ ПРОЦЕССА МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛЕНИЯ ПРЕДПРИЯТИЕМ 

Стрий, Л.А.; Стрій, Л.О.; Striy, L.A. (Донецкий государственный университет, 2001)
Экономико-кибернетическое моделирование, которое в последние годы находит широкое применение в экономических исследованиях, позволяет анализировать экономические процессы с высокой производительностью и эффективностью. ...
Thumbnail

ВЫБОР ЦЕЛЕЙ СИСТЕМЫ МАРКЕТИНГА ПРЕДПРИЯТИЯ 

Стрий, Л.А.; Стрій, Л.О.; Striy, L.A. (Институт (Центр) комплексных транспортных проблем, 2001)
В статье рассмотрена эволюция взглядов на цели маркетинга, построен целевой компонент современного маркетингового управления. У статті розглянута еволюція поглядів на меті маркетингу, побудований цільовий компонент ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorStriy, L.A. (2)Стрий, Л.А. (2)Стрій, Л.О. (2)Subject
Marketing management (2)
Маркетингове управління (2)
Маркетинговое управление (2)Business Concept (1)Концепции бизнеса (1)Концепції бізнесу (1)... View MoreDate Issued
2001 (2)
Has File(s)Yes (2)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV