Search
Now showing items 1-7 of 7
АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ПОШТОВОГО ЗВ’ЯЗКУ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2016)
З розвитком Інтернет-технологій потреба людей у пересилці листів скоротилася, як і потреба у передплаті на газети або журнали, оскільки це все можна знайти в Інтернеті. Навіть додаткова послуга оплати послуг через касу ...
МЕТОДИ АНАЛІЗУ РИНКОВИХ ПОЗИЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА ПОШТОВОГО ЗВ’ЯЗКУ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2018)
Поштовий зв’язок є найбільш розвиненим та доступним видом зв’язку, який являє собою комплекс взаємопов’язаних технічних та транспортних засобів. Стрімкий розвиток науково-технічного прогресу, модернізація технології змушує ...
НАПРЯМКИ ОПТИМІЗАЦІЇ ГОСПОДАРЧИХ ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВА ПОШТОВОГО ЗВ’ЯЗКУ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2017)
Головними чинниками економічного зростання ринку поштового зв‘язку є широкорозвинене та висококонкурентне середовище; якісний рівень логістики й технологій; спрямованість бізнесу на інновації й значний державний вплив. ...
СТАЛИЙ РОЗВИТОК ПОШТОВОГО ЗВ’ЯЗКУ ЯК БАЗОВА СТРАТЕГІЯ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2016)
Проведено аналіз тенденцій розвитку поштового зв’язку у взаємозв’язку із розвитком економіки країни. Обґрунтовано недоцільність застосування підприємствами поштового зв’язку стратегії скорочення. Запропоновано в якості ...
ЯКІСНІ І УЗАГАЛЬНЕНІ МЕТОДИ ОЦІНКИ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ АРМ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2014)
Розглядаються сучасні перспективні методи оцінки економічної ефективності АРМ поштового зв’язку. Запропоновано використовувати в розробках АРМ поштового зв’язку.
ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ ПОШТОВОГО ЗВ’ЯЗКУ В УМОВАХ СУЧАСНОГО КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА
(Одеський національний економічний університет, 2012)
У статті здійснено аналіз сучасного стану ринку послуг поштового зв’язку України. Досліджено поштовий зв’язок як елемент національної економіки України. Визначено перспективи подальшого розвитку поштового зв’язку України ...
СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ ПОШТОВОГО ЗВ’ЯЗКУ УКРАЇНИ
(Національна академія управління, 2016)
У статті проведено критичний аналіз підходів до формування стратегічних напрямків розвитку поштового зв’язку. Доведено необхідність розробки стратегічних напрямків розвитку поштового зв’язку у відповідності до векторів ...