Search
Now showing items 1-2 of 2
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГУ ІННОВАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЗВ’ЯЗКУ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2012)
У сучасних умовах господарювання основними критеріями ефективного розвитку підприємств стають якість і швидкість впровадження нових інформаційно-технологічних систем та управлінських методів. В таких умовах виникає потреба ...
АНАЛІЗ НОВИХ ПІДХОДІВ ДО ТЛУМАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «МАРКЕТИНГ ІННОВАЦІЙ»
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2012)
В останнє десятиріччя в теорії маркетингу виник напрям, який називається маркетинг інновацій. Проте, вчені не мають єдиної позиції відносно суб’єкту маркетингу інновацій. Тому трактування терміну «маркетинг інновацій» ...