Show simple item record

dc.contributor.authorСтрий, Л.А.
dc.contributor.authorСтрій, Л.О.
dc.contributor.authorStriy, L.A.
dc.date.accessioned2017-01-24T09:00:30Z
dc.date.available2017-01-24T09:00:30Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/604
dc.descriptionВыбор целей системы маркетинга предприятия /Л.А. Стрий // Транспортний комплекс України: економіка, організація, розвиток: Зб. наук. пр. ВАТ "Інститут (Центр) комплексних транспортнихпроблем". – 2001. – Вип. 9-10. – С. 107-120.en_US
dc.description.abstractВ статье рассмотрена эволюция взглядов на цели маркетинга, построен целевой компонент современного маркетингового управления. У статті розглянута еволюція поглядів на меті маркетингу, побудований цільовий компонент сучасного маркетингового управління. In the article the evolution of looks is considered to the marketing purpose, the having a special purpose component of modern marketing management is built.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherИнститут (Центр) комплексных транспортных проблемen_US
dc.subjectМаркетинговое управлениеen_US
dc.subjectМаркетингове управлінняen_US
dc.subjectMarketing managementen_US
dc.titleВЫБОР ЦЕЛЕЙ СИСТЕМЫ МАРКЕТИНГА ПРЕДПРИЯТИЯen_US
dc.title.alternativeВИБІР ЦІЛЕЙ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГА ПІДПРИЄМСТВАen_US
dc.title.alternativeSELECTION PURPOSE OF MARKETING COMPANIESen_US
dc.typeArticleen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record