Show simple item record

dc.contributor.authorСтрій, Л.О.
dc.contributor.authorСтрий, Л.А.
dc.contributor.authorStriy, L.A.
dc.date.accessioned2017-01-23T09:48:47Z
dc.date.available2017-01-23T09:48:47Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.issn0131-8675
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/599
dc.descriptionЕтичні проблеми сучасного маркетингу: / Л.О. Стрій // Наукові праці УДАЗ ім. О.С. Попова. – периодичний науковий збірник. -2000. – № 1. – С. 99-102.en_US
dc.description.abstractОдним із цікавих і економічних вчень сьогодні, що швидко розвивається, є маркетинг. Це і наука, і система управління, і практичні рекомендації підприємцям про мистецтво процвітання на ринку, і нова філософія бізнесу. Проте в процесі практики застосування маркетингу виникли проблеми взаємовідносин маркетингу, споживачів і суспільства. У статті розглядаються етичні питання сучасного маркетингу і шляхи їхнього вирішення. Одним из интересных и экономических учений сегодня, что быстро развивается, есть маркетинг. Это и наука, и система управления, и практические рекомендации предпринимателям об искусстве процветания на рынке, и новая философия бизнеса. Однако в процессе практики применения маркетинга возникли проблемы взаимоотношений маркетинга, потребителей и общества. В статье рассматриваются этичные вопросы современного маркетинга и пути их решения. . One of the interesting and quickly developing economic doctrines of our time is the marketing. It both science, and control system, and practical recommendations to the businessmen about art of prosperity in the market, and new philosophy of business. However during practice of application of marketing there were problems of the mutual relations of marketing, consumers and society, in clause the ethical questions of modern marketing and ways of their decision are considered. Маркетинг виник як найбільш ефективна форма організації збутуen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherОНАЗ ім. О.С. Поповаen_US
dc.subjectСучасний маркетингen_US
dc.subjectФілософія бізнесуen_US
dc.subjectСовременный маркетингen_US
dc.subjectФилософия бизнесаen_US
dc.subjectModern marketingen_US
dc.subjectBusiness philosophyen_US
dc.titleЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУen_US
dc.title.alternativeЭТИЧЕСКИЕ ПРОБЛЕМЫ СОВРЕМЕННОГО МАРКЕТИНГАen_US
dc.title.alternativeTHE ETHICAL PROBLEMS OF MODERN MARKETINGen_US
dc.typeArticleen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record