• English
    • українська
    • русский
  • English 
    • English
    • українська
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • ННІ Бізнесу та соціальних комунікацій
  • Кафедра менеджменту та маркетингу
  • Статьи
  • View Item
  •   DSpace Home
  • ННІ Бізнесу та соціальних комунікацій
  • Кафедра менеджменту та маркетингу
  • Статьи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ГОТЕЛІВ ЯК ФАКТОР ПОДОЛАННЯ ВХІДНИХ БАР’ЄРІВ НА РИНОК ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ

Thumbnail
View/Open
Sakun_Stankevich_Tardaskina.pdf (732.8Kb)
Date
2019
Author
Сакун, Г.О.
Сакун, А.А.
Sakun, A.O.
Станкевич, І.В.
Станкевич, И.В.
Stankevich, I.V.
Тардаскіна, Т.М.
Тардаскина, Т.Н.
Tardaskina, Т.М.
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті обґрунтовується те, що для подолання вхідних бар'єрів на ринок готельних послуг дуже важливо не тільки усвідомлення підприємцями взаємозв'язку економічної і соціальної функцій підприємництва, а й реальні дії, що створюють сприятливі умови для гармонізації інтересів держави і бізнесу щодо вирішення соціальних проблем суспільства, зниження негативних наслідків кризового періоду. Вітчизняні організації в сфері готельного бізнесу мають виконувати основні завдання концепції соціальної відповідальності бізнесу, а саме своєчасно сплачувати у повному обсязі податки, сумлінно виконувати вимоги законодавства України, піклуватися про навколишнє середовище, власний персонал, впроваджувати екологічно безпечні та енергозберігаючі технології, надавати якісні послуги, приймати участь та залучати благодійні організації до співпраці. Важливо розуміти, що навіть якщо матиме місце порушення принципу максимізації прибутку, організації в сфері готельного бізнесу матимуть довгострокові перспективи для ефективної господарської діяльності, будуть запорукою позитивного іміджу. В результаті такої соціально-орієнтованої діяльності має підвищитися репутація організації в сфері готельного бізнесу, прихильність споживачів, а її фінансово-економічні показники та рівень конкурентоспроможності матимуть тенденцію до зростання, що забезпечить сталий розвиток не тільки самій організації, але й матиме вплив на економічний розвиток всього регіону.
URI
http://biblio.onat.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/3347
Collections
  • Статьи

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV