СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ГОТЕЛІВ ЯК ФАКТОР ПОДОЛАННЯ ВХІДНИХ БАР’ЄРІВ НА РИНОК ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ
Date
2019Author
Сакун, Г.О.
Сакун, А.А.
Sakun, A.O.
Станкевич, І.В.
Станкевич, И.В.
Stankevich, I.V.
Тардаскіна, Т.М.
Тардаскина, Т.Н.
Tardaskina, Т.М.
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті обґрунтовується те, що для подолання вхідних бар'єрів на ринок готельних послуг дуже важливо не тільки усвідомлення підприємцями взаємозв'язку економічної і соціальної функцій підприємництва, а й реальні дії, що створюють сприятливі умови для гармонізації інтересів держави і бізнесу щодо вирішення соціальних проблем суспільства, зниження негативних наслідків кризового періоду. Вітчизняні організації в сфері готельного бізнесу мають виконувати основні завдання концепції соціальної відповідальності бізнесу, а саме своєчасно сплачувати у повному обсязі податки, сумлінно виконувати вимоги законодавства України, піклуватися про навколишнє середовище, власний персонал, впроваджувати екологічно безпечні та енергозберігаючі технології, надавати якісні послуги, приймати участь та залучати благодійні організації до співпраці. Важливо розуміти, що навіть якщо матиме місце порушення принципу максимізації прибутку, організації в сфері готельного бізнесу матимуть довгострокові перспективи для ефективної господарської діяльності, будуть запорукою позитивного іміджу. В результаті такої соціально-орієнтованої діяльності має підвищитися репутація організації в сфері готельного бізнесу, прихильність споживачів, а її фінансово-економічні показники та рівень конкурентоспроможності матимуть тенденцію до зростання, що забезпечить сталий розвиток не тільки самій організації, але й матиме вплив на економічний розвиток всього регіону.