ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Abstract
В статті наведено матеріали дослідження взаємодії складників параметрів функціональних можливостей студентів 17-19 років. Наведено данні кореляційного взаємозв’язку педагогічного тестування (фізична підготовленість) та функціонального тестування за методикою Д.М. Давиденко зі співавт. Параметри функціонального тестування (фізична працездатність, частота серцевих скорочень, ефективність регуляції серцевої діяльності, енергетичний рівень) найбільше корелювали з педагогічними контрольними вправами, які інформували про стан розвитку швидкісно-силових якостей та витривалості, дещо менше корелювали з швидкісними якостями та спритністю, практично відсутній достовірний взаємозв’язок із гнучкістю.