ТЕСТУВАННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ЦЕНТРАЛЬНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ СТУДЕНТІВ У МЕЖАХ ДИСЦИПЛІНИ «ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ»
Abstract
В статті наведені матеріали вивчення особливостей реакції центральної нервової системи (ЦНС) студентів 17-19 років на дозоване фізичне навантаження зі зміною потужності за замкненим циклом в рамках навчально-виховного процесу фізичного виховання. Встановлено вікові діапазони коливань показників рефлексометрії та омегаметрії у фоновому стані, під час функціонального тестування та в ранній період відновлення після тестового навантаження. На основі проведених досліджень були отримані нові данні, які доповнюють знання у напрямі вивчення функціональних можливостей ЦНС студентської молоді. Встановлено, що запропоноване функціональне тестування є безпечним для здоров’я студентів та не викликає перенапружень з боку ЦНС.