• English
    • українська
    • русский
  • English 
    • English
    • українська
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • ННІ Інфокомунікацій та програмної інженерії
  • Кафедра мереж зв’язку
  • Статті
  • View Item
  •   DSpace Home
  • ННІ Інфокомунікацій та програмної інженерії
  • Кафедра мереж зв’язку
  • Статті
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

СИСТЕМА SERVICE-DESK ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ БІЗНЕС ПРОЦЕСІВ ІТ ДЕПАРТАМЕНТУ КОМПАНІЇ

Thumbnail
View/Open
Tkachuk_Sherepa.pdf (3.693Mb)
Date
2019
Author
Ткачук, О.О.
Ткачук, О.О.
Tkachuk, О.О.
Шерепа, І.В.
Шерепа, И.В.
Sherepa, I.V.
Metadata
Show full item record
Abstract
В сучасному світі сфера ІТ дуже стрімко розвивається і заполоняє всі сфери людьської діяльності. Паралельно розвиваються ІТ-департаменти, що підтримують ту чи іншу ІТ інфрраструктуру. Змінюється підхід до вирішення тривіальних й не трівіальних задач. В залежності від ІТ зрілості ІТ департаменту, впроваджуються різноманітні методології роботи (ITIL та інші). Всі ці дії спрямовані на систематизацію, автоматизацію процесів, підвищення рівня послуг, що надаються, виявлення слабких місць (вразливості) й ліквідації їх, систематизації та планування.
URI
http://biblio.onat.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/3300
Collections
  • Статті

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV