СИСТЕМА SERVICE-DESK ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ БІЗНЕС ПРОЦЕСІВ ІТ ДЕПАРТАМЕНТУ КОМПАНІЇ
View/ Open
Date
2019Author
Ткачук, О.О.
Ткачук, О.О.
Tkachuk, О.О.
Шерепа, І.В.
Шерепа, И.В.
Sherepa, I.V.
Metadata
Show full item recordAbstract
В сучасному світі сфера ІТ дуже стрімко розвивається і заполоняє всі сфери людьської діяльності. Паралельно розвиваються ІТ-департаменти, що підтримують ту чи іншу ІТ інфрраструктуру. Змінюється підхід до вирішення тривіальних й не трівіальних задач. В залежності від ІТ зрілості ІТ департаменту, впроваджуються різноманітні методології роботи (ITIL та інші). Всі ці дії спрямовані на систематизацію, автоматизацію процесів, підвищення рівня послуг, що надаються, виявлення слабких місць (вразливості) й ліквідації їх, систематизації та планування.