Show simple item record

dc.contributor.authorСтанкевич, І.В.
dc.contributor.authorСтанкевич, І.В.
dc.contributor.authorStankevich, I.V.
dc.contributor.authorКулікова, Н.О.
dc.contributor.authorКуликова, Н.О.
dc.contributor.authorKulikova, N.O.
dc.date.accessioned2019-09-30T11:56:37Z
dc.date.available2019-09-30T11:56:37Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://biblio.onat.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/2697
dc.descriptionСтанкевич І.В. Вплив корпоративної культури щодо формування іміджу та підвищення ефективності роботи організації / І.В. Станкевич, Н.О. Кулікова // 66-та науково-технічна конференція професорсько-викладацького складу, науковців, аспірантів та студентів: матеріали конференції, 5-8 грудня 2011 р., Одеса. – Одеса: ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2011. – Ч. I. – С. 142-144en_US
dc.description.abstractОбґрунтовано необхідність розвитку та використання методів генерації ідей при виборі інновації.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherОНАЗ ім. О.С. Поповаen_US
dc.subjectІнноваційний процесen_US
dc.subjectІнноваціїen_US
dc.subjectГенерація ідейen_US
dc.subjectІдеїen_US
dc.titleЗНАЧЕННЯ МЕТОДІВ ГЕНЕРАЦІЇ ІДЕЙ В ІННОВАЦІЙНОМУ ПРОЦЕСІen_US
dc.typeArticleen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

  • Статьи
    Статьи з телекомунікаційних систем та мереж, антен та пристроїв мікрохвильової техніки, радіотехнічних пристроїв та засобів телекомунікацій, радіотехнічних та телевізійних систем, оптоелектронних систем, твердотільної електроніки, економіки та управління підприємствами (економіка зв'язку)

Show simple item record