Show simple item record

dc.contributor.authorБобровнича, Н.С.
dc.contributor.authorБобровничая, Н.С.
dc.contributor.authorBobrovnicha, N.S.
dc.contributor.authorМатвейко, О.В.
dc.contributor.authorМатвейко, О.В.
dc.contributor.authorMatveiko, O.V.
dc.date.accessioned2019-09-13T10:52:10Z
dc.date.available2019-09-13T10:52:10Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.isbn978-966-8736-05-6
dc.identifier.urihttp://biblio.onat.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/2656
dc.descriptionБобровнича Н.С. Вплив електронного бізнесу на зміни в організації діяльності сучасного підприємства / Н.С. Бобровнича, О.В. Матвейко // Věda a technologie: krok do budoucnosti – 2013 : materialy IX mezinarodni vedecko-prakticka konference, 27.02.2013 – 05.03.2013, Praha. – Praha: Education and Science, 2013. – P. 56-57en_US
dc.description.abstractКардинальні зміни, що відбуваються в суспільстві, розвиток ринкових форм господарювання, поступова інтеграція України в систему міжнародних економічних зв’язків потребують формування нових напрямків суспільно-географічних досліджень. Це обумовлює зміну дослідницьких пріорітетів і появу нових парадигм. Багато українських вчених стверджують, що сьогодні у вітчизняній суспільній географії розвиваються дві нові «великі тенденції» – «інформатизація» і «економізація». Спостерігається збільшення попиту на науково обґрунтовані рекомендації щодо вдосконалення територіальної організації виробництва і споживання товарів, послуг з боку підприємців та органів управління; розвивається мережа аналітичних і консалтингових фірм, що потребують фахівців широкого економіко-географічного профілю.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherEducation and Scienceen_US
dc.subjectГеомаркетингen_US
dc.subjectГеомаркетингові дослідженняen_US
dc.titleРОЗВИТОК КОМПАНІЇ НА ОСНОВІ РЕЗУЛЬТАТІВ ГЕОМАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬen_US
dc.typeArticleen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

  • Статьи
    Статті з телекомунікаційних систем та мереж, антен та пристроїв мікрохвильової техніки, радіотехнічних пристроїв та засобів телекомунікацій, радіотехнічних та телевізійних систем, оптоелектронних систем, твердотільної електроніки, економіки та управління підприємствами (економіка зв'язку)

Show simple item record