• English
    • українська
    • русский
  • English 
    • English
    • українська
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • ННІ Бізнесу та соціальних комунікацій
  • Кафедра менеджменту та маркетингу
  • Статьи
  • View Item
  •   DSpace Home
  • ННІ Бізнесу та соціальних комунікацій
  • Кафедра менеджменту та маркетингу
  • Статьи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ЯК ОСНОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ПОШТОВОГО ЗВ’ЯЗКУ

Thumbnail
View/Open
Stankevich_Sidorenko.pdf (1.676Mb)
Date
2016
Author
Станкевич, І.В.
Станкевич, И.В.
Stankevich, I.V.
Сидоренко, О.О.
Сидоренко, О.О.
Sidorenko, O.O.
Metadata
Show full item record
Abstract
Управління якістю завжди було гострим питанням у сфері послуг поштового зв’язку. Розроблення, впровадження та сертифікація систем управління якістю (надалі – СУЯ) є саме тим інструментом, який вирішує питання забезпечення як результативної діяльності підприємств поштового зв’язку, так і є основою для їх сталого розвитку в умовах нестабільності національної економіки.
URI
http://biblio.onat.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/2381
Collections
  • Статьи

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV