• English
    • українська
    • русский
  • English 
    • English
    • українська
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • ННІ Бізнесу та соціальних комунікацій
  • Кафедра економіки підприємства та корпоративного управління
  • Статьи
  • View Item
  •   DSpace Home
  • ННІ Бізнесу та соціальних комунікацій
  • Кафедра економіки підприємства та корпоративного управління
  • Статьи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

МЕТОДИ АНАЛІЗУ РИНКОВИХ ПОЗИЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА ПОШТОВОГО ЗВ’ЯЗКУ

Thumbnail
View/Open
Knyazeva_Yavorska.pdf (471.9Kb)
Date
2018
Author
Князєва, О.А.
Князева, Е.А.
Knyazeva, O.A.
Яворська, О.Г.
Яворская, О.Г.
Yavorska, O.G.
Metadata
Show full item record
Abstract
Поштовий зв’язок є найбільш розвиненим та доступним видом зв’язку, який являє собою комплекс взаємопов’язаних технічних та транспортних засобів. Стрімкий розвиток науково-технічного прогресу, модернізація технології змушує операторів поштового зв'язку постійно підвищувати якість і впроваджувати нові технології. Активний розвиток ринку послуг поштового зв’язку, перехід від монопольного до конкурентного середовища, вимагає від операторів здійснення постійного аналізу своїх ринкових позицій. Це, в свою чергу, вимагає застосування сучасних методів та підходів до аналізу, що і обумовлює актуальність даного питання та визначає мету даної роботи.
URI
http://biblio.onat.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/2378
Collections
  • Статьи

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV