МЕТОДИ АНАЛІЗУ РИНКОВИХ ПОЗИЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА ПОШТОВОГО ЗВ’ЯЗКУ
View/ Open
Date
2018Author
Князєва, О.А.
Князева, Е.А.
Knyazeva, O.A.
Яворська, О.Г.
Яворская, О.Г.
Yavorska, O.G.
Metadata
Show full item recordAbstract
Поштовий зв’язок є найбільш розвиненим та доступним видом зв’язку, який являє собою комплекс взаємопов’язаних технічних та транспортних засобів. Стрімкий розвиток науково-технічного прогресу, модернізація технології змушує операторів поштового зв'язку постійно підвищувати якість і впроваджувати нові технології. Активний розвиток ринку послуг поштового зв’язку, перехід від монопольного до конкурентного середовища, вимагає від операторів здійснення постійного аналізу своїх ринкових позицій. Це, в свою чергу, вимагає застосування сучасних методів та підходів до аналізу, що і обумовлює актуальність даного питання та визначає мету даної роботи.