• English
    • українська
    • русский
  • English 
    • English
    • українська
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • ННІ Бізнесу та соціальних комунікацій
  • Кафедра менеджменту та маркетингу
  • Статьи
  • View Item
  •   DSpace Home
  • ННІ Бізнесу та соціальних комунікацій
  • Кафедра менеджменту та маркетингу
  • Статьи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ОПЕРАТОРА ПОШТОВОГО ЗВ’ЯЗКУ ТОВ «НОВА ПОШТА» В КОНКУРЕНТНИХ УМОВАХ

Thumbnail
View/Open
Bogatyreva_Pipa.pdf (455.6Kb)
Date
2018
Author
Богатирьова, Л.Д.
Богатырева, Л.Д.
Bogatyreva, L.D.
Піпа, А.А.
Пипа, А.А.
Pipa, A.A.
Metadata
Show full item record
Abstract
Сьогодні можна говорити про початок формування та розвиток конкурентного ринку послуг послуг поштового зв’язку та розвиток приватних операторів поштового зв’язку саме таких як ТОВ «Нова пошта». В теперішній час актуальність розробки чіткої маркетингової стратегії, яка б відповідала умовам ринку, не визиває сумнівів. Частіше всього, маркетингова стратегія, яка була вибрана на перших етапах розвитку підприємства не підходить їй у зв’язку з постійним зміненням ринкових умов. Неправильно обрана стратегія не дозволяє підприємству досягати бажаних результатів та запланованих показників. У зв’язку з цим виникає необхідність розробки маркетингової стратегії ТОВ «Нова пошта» [1]. Метою роботи є удосконалення маркетингової стратегії оператора поштового зв’язку ТОВ «Нова пошта» в конкурентних умовах.
URI
http://biblio.onat.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/2373
Collections
  • Статьи

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV