УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ОПЕРАТОРА ПОШТОВОГО ЗВ’ЯЗКУ ТОВ «НОВА ПОШТА» В КОНКУРЕНТНИХ УМОВАХ
View/ Open
Date
2018Author
Богатирьова, Л.Д.
Богатырева, Л.Д.
Bogatyreva, L.D.
Піпа, А.А.
Пипа, А.А.
Pipa, A.A.
Metadata
Show full item recordAbstract
Сьогодні можна говорити про початок формування та розвиток конкурентного ринку послуг послуг поштового зв’язку та розвиток приватних операторів поштового зв’язку саме таких як ТОВ «Нова пошта». В теперішній час актуальність розробки чіткої маркетингової стратегії, яка б відповідала умовам ринку, не визиває сумнівів. Частіше всього, маркетингова стратегія, яка була вибрана на перших етапах розвитку підприємства не підходить їй у зв’язку з постійним зміненням ринкових умов. Неправильно обрана стратегія не дозволяє підприємству досягати бажаних результатів та запланованих показників. У зв’язку з цим виникає необхідність розробки маркетингової стратегії ТОВ «Нова пошта» [1]. Метою роботи є удосконалення маркетингової стратегії оператора поштового зв’язку ТОВ «Нова пошта» в конкурентних умовах.