ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ У ПОШТОВІ ПОСЛУГИ ТА БІЗНЕС-ПРОЦЕСИ УДППЗ «УКРПОШТА» З УРАХУВАННЯМ СВІТОВОГО ДОСВІДУ
Date
2015Author
Тардаскіна, Т.М.
Тардаскина, Т.Н.
Tardaskina, T.M.
Викрест, В.В.
Викрест, В.В.
Vykrest, V.V.
Самохвалова, О.Г.
Самохвалова, О.Г.
Samokhvalova, O.G.
Metadata
Show full item recordAbstract
Ринок поштових послуг розвивається значно повільніше, ніж телекомунікаційний, у силу цілого ряду причин, найважливішою з яких є більш низька, чим в інших галузях, рентабельність основної діяльності, що робить цю сферу діяльності менш привабливою. Незважаючи на наявні складності, недержавні оператори поштового зв’язку продовжують розвиватися, поступово формуючи ринок послуг поштового зв’язку. Характерною рисою даного є те, що деякі оператори спеціалізуються тільки
на наданні нових і найбільш вигідних видів послуг. У той же час, деякі оператори займаються безпосередньо наданням традиційних послуг поштового зв’язку, будучи тим самим конкурентами найбільшому оператору – УДППЗ «Укрпошта». Перетворення (трансформація) державної установи з природньою монополією на комерційне підприємство на ринку послуг є
основною складовою реформування пошти. Метою роботи є визначення основних засад щодо впровадження інновацій у поштові послуги та бізнес-процеси УДППЗ «Укрпошта» з урахуванням світового досвіду.