Show simple item record

dc.contributor.authorКульчицька, М.К.
dc.contributor.authorКульчицкая, М.К.
dc.contributor.authorKulchytska, M.K.
dc.contributor.authorЛаврів, В.В.
dc.contributor.authorЛаврив, В.В.
dc.contributor.authorLavriv, V.V.
dc.contributor.authorБризгалов, М.А.
dc.contributor.authorБрызгалов, М.А.
dc.contributor.authorBryzghalov, M.A.
dc.date.accessioned2019-05-13T10:36:59Z
dc.date.available2019-05-13T10:36:59Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.isbn978-617-582-023-0
dc.identifier.urihttp://biblio.onat.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/2312
dc.descriptionКульчицька М.К. Маркетинг в соціальних мережах / М.К. Кульчицька, В.В. Лаврів, М.А. Брызгалов // Економіка та управління в умовах побудови інформаційного суспільства: Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 27-28 квітня 2015 р. – Одеса: ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2015. – C. 67-71 (Ч. 2)en_US
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку суспільства, в умовах переходу до постіндустріальної економіки значно підвищується значущість сфери послуг, вона перетворюється на рушійну силу господарювання. Цей процес потребує істотного перегляду стратегії маркетингу, зміни способу мислення керівників підприємств та менеджерів з маркетингу. Сучасні вимоги конкурентного середовища та його постійні зміни вимагають від системи маркетингу більшої гнучкості та динамічності. Метою цієї доповіді є розгляд такої сучасної маркетингової технології, як маркетинг в соціальних мережах. Ми розглянули його специфіку, методичні особливості використання та позитивні і негативні сторони. Маркетологи успішних закордонних підприємств підкреслюють важливість максимально точного знання свого споживача з використанням методів зворотного зв’язку, що відповідають вимогам підприємства. Інтерактивні технології спілкування зі споживачем дають змогу максимально вивчити запити споживача. Саме на досягнення максимального результату в процесі просування компаній направлений маркетинг в соціальних мережах.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherОНАЗ ім. О.С. Поповаen_US
dc.subjectМаркетингen_US
dc.subjectІнтернет-маркетингen_US
dc.subjectСтратегії маркетингуen_US
dc.subjectСоціальні мережіen_US
dc.subjectІнтерактивні технологіїen_US
dc.titleМАРКЕТИНГ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХen_US
dc.typeArticleen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

  • Статьи
    Статьи з телекомунікаційних систем та мереж, антен та пристроїв мікрохвильової техніки, радіотехнічних пристроїв та засобів телекомунікацій, радіотехнічних та телевізійних систем, оптоелектронних систем, твердотільної електроніки, економіки та управління підприємствами (економіка зв'язку)

Show simple item record