Show simple item record

dc.contributor.authorГранатуров, В.М.
dc.contributor.authorГранатуров, В.М.
dc.contributor.authorGranaturov, V.M.
dc.contributor.authorБуякова, В.Ю.
dc.contributor.authorБуякова, В.Ю.
dc.contributor.authorBuiakova, V.Yu.
dc.date.accessioned2019-05-11T07:08:17Z
dc.date.available2019-05-11T07:08:17Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.isbn978-617-582-023-0
dc.identifier.urihttp://biblio.onat.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/2305
dc.descriptionГранатуров В.М. Методи аналізу та вибору ринків привабливих для підприємства / В.М. Гранатуров, В.Ю. Буякова // Економіка та управління в умовах побудови інформаційного суспільства: Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 27-28 квітня 2015 р. – Одеса: ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2015. – C. 30-32 (Ч. 2)en_US
dc.description.abstractВ умовах розвиненої конкуренції успішна діяльність підприємства значною мірою залежить від правильного вибору ринку. Тому проблемі аналізу та вибору ринку, який є найбільш привабливим з точки зору цілей та можливостей підприємства, присвячено велику кількість досліджень та опублікованих наукових робіт. Не зважаючи на це, слід констатувати, що на даний час не існує єдиного (узгодженого) науково-методичного підходу, який дозволяє об’єктивно оцінювати привабливість ринку для певного підприємства. Це викликане тим, що в цих роботах наголос робиться на складі показників (критеріїв), які характеризують привабливість ринку, та їх якісному аналізі. Проте, об’єктивно складний, діалектично суперечливий характер ринку, який зумовлює одночасне існування різноспрямованих тенденцій його стану та динаміки, вимагає наявності певних інструментів виміру й оцінки цих критеріїв, які дозволять прийняти обґрунтоване рішення щодо привабливості ринку. Це визначає актуальність дослідження, яке присвячено проблемі аналізу та вибору ринків. Метою доповіді є визначення та обґрунтування методів кількісного аналізу ринків, які забезпечують отримання об’єктивної інформації щодо ситуації на ринку, достатньої для прийняття обґрунтованого рішення щодо привабливості виходу на конкретний ринок.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherОНАЗ ім. О.С. Поповаen_US
dc.subjectДіяльність підприємстваen_US
dc.subjectКількісний аналіз ринкуen_US
dc.subjectМетод аналізуen_US
dc.subjectКонкуренціяen_US
dc.titleМЕТОДИ АНАЛІЗУ ТА ВИБОРУ РИНКІВ ПРИВАБЛИВИХ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВАen_US
dc.typeArticleen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

  • Статьи
    Статьи з телекомунікаційних систем та мереж, антен та пристроїв мікрохвильової техніки, радіотехнічних пристроїв та засобів телекомунікацій, радіотехнічних та телевізійних систем, оптоелектронних систем, твердотільної електроніки, економіки та управління підприємствами (економіка зв'язку)

Show simple item record