МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ПАТ «УКРТЕЛЕКОМ»
Date
2015Author
Бондаренко, О.М.
Бондаренко, О.М.
Bondarenko, O.M.
Інгерман, А.М.
Ингерман, А.М.
Ingerman, A.M.
Мамедзаде, Г.
Мамедзаде, Г.
Mamedzade, G.
Metadata
Show full item recordAbstract
Cьогодні галузь зв’язку представляє один з найбільш розвинених секторів економіки. Темпи розвитку нових послуг зв’язку постійно зростають. Це докорінно змінює середовище, в якому працює ПАТ „Укртелеком". Тому телекомунікаційному оператору ПАТ „Укртелеком" для підвищення конкурентоспроможності, необхідно розробити оптимальну маркетингову стратегію його розвитку в умовах динамічних змін ринкового середовища. Виходячи з цього удосконалення та визначення маркетингової стратегії телекомунікаційного оператора ПАТ „Укртелеком" є актуальною і
перспективною темою дослідження. Метою роботи є проведення маркетингових досліджень щодо вивчення попиту на телекомунікаційні послуги та визначення маркетингової стратегії телекомунікаційного оператора ПАТ «Укртелеком».