• English
    • українська
    • русский
  • English 
    • English
    • українська
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • ННІ Бізнесу та соціальних комунікацій
  • Кафедра менеджменту та маркетингу
  • Статьи
  • View Item
  •   DSpace Home
  • ННІ Бізнесу та соціальних комунікацій
  • Кафедра менеджменту та маркетингу
  • Статьи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ПАТ «УКРТЕЛЕКОМ»

Thumbnail
View/Open
Bondarenko_Ingerman_Mamedzade.pdf (356.9Kb)
Date
2015
Author
Бондаренко, О.М.
Бондаренко, О.М.
Bondarenko, O.M.
Інгерман, А.М.
Ингерман, А.М.
Ingerman, A.M.
Мамедзаде, Г.
Мамедзаде, Г.
Mamedzade, G.
Metadata
Show full item record
Abstract
Cьогодні галузь зв’язку представляє один з найбільш розвинених секторів економіки. Темпи розвитку нових послуг зв’язку постійно зростають. Це докорінно змінює середовище, в якому працює ПАТ „Укртелеком". Тому телекомунікаційному оператору ПАТ „Укртелеком" для підвищення конкурентоспроможності, необхідно розробити оптимальну маркетингову стратегію його розвитку в умовах динамічних змін ринкового середовища. Виходячи з цього удосконалення та визначення маркетингової стратегії телекомунікаційного оператора ПАТ „Укртелеком" є актуальною і перспективною темою дослідження. Метою роботи є проведення маркетингових досліджень щодо вивчення попиту на телекомунікаційні послуги та визначення маркетингової стратегії телекомунікаційного оператора ПАТ «Укртелеком».
URI
http://biblio.onat.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/2301
Collections
  • Статьи

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV