• English
    • українська
    • русский
  • English 
    • English
    • українська
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • ННІ Бізнесу та соціальних комунікацій
  • Кафедра менеджменту та маркетингу
  • Статьи
  • View Item
  •   DSpace Home
  • ННІ Бізнесу та соціальних комунікацій
  • Кафедра менеджменту та маркетингу
  • Статьи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

КОНФЛІКТИ У ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРА: СУТНІСТЬ ТА ВИДИ

Thumbnail
View/Open
Osenchuk_Annaev_Bondarenko.pdf (521.3Kb)
Date
2015
Author
Осенчук, Н.
Осенчук, Н.
Osenchuk, N.
Аннаєв, Я.
Аннаев, Я.
Annaev, Ya.
Бондаренко, О.М.
Бондаренко, О.М.
Bondarenko, O.M.
Metadata
Show full item record
Abstract
Діяльність менеджера розуміється як діяльність з організації взаємодії між людьми. Найважливіша складова управлінської системи і самого процесу управління – поведінка людини, людські ресурси комунікації, в тому числі такі форми, як спори, напруження і конфлікти. Менеджер неминуче втягується в конфлікти, змушений керувати ними, відчувати їх наслідки. Звідси виникає необхідність роботи з конфліктом. Конфлікти і суперечки між людьми, пошук ефективних способів управління ними мають таку ж давню історію, як і саме існування людства.
URI
http://biblio.onat.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/2296
Collections
  • Статьи

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV