• English
    • українська
    • русский
  • English 
    • English
    • українська
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • ННІ Бізнесу та соціальних комунікацій
  • Кафедра менеджменту та маркетингу
  • Статьи
  • View Item
  •   DSpace Home
  • ННІ Бізнесу та соціальних комунікацій
  • Кафедра менеджменту та маркетингу
  • Статьи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

РОЛЬ КОНЦЕПЦІЙ TQM ТА СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ В УПРАВЛІННІ НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ОСВІТНЬОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ

Thumbnail
View/Open
Stankevich.pdf (557.7Kb)
Date
2015
Author
Станкевич, І.В.
Станкевич, И.В.
Stankevich, I.V.
Metadata
Show full item record
Abstract
Формування концептуального підходу до управління навчально-виробничою діяльністю освітньої організації на засадах інтеграції вищеозначених концепцій забезпечить комплексне задоволення потреб споживачів освітніх послуг з урахуванням їхніх покликань, інтересів і здібностей найефективнішим та найрезультативнішим, порівняно з конкурентами, способом через досягнення довгострокової перспективи в якості наданих освітніх послуг та подальшому обслуговуванні споживачів впродовж життя, забезпечуючи тим самим лояльність споживачів до певної освітньої організації, подальший якісний та кількісний розвиток освітньої організації, тотальність і неперервність вищої освіти у суспільстві.
URI
http://biblio.onat.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/2219
Collections
  • Статьи

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV