РОЛЬ КОНЦЕПЦІЙ TQM ТА СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ В УПРАВЛІННІ НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ОСВІТНЬОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
View/ Open
Date
2015Author
Станкевич, І.В.
Станкевич, И.В.
Stankevich, I.V.
Metadata
Show full item recordAbstract
Формування концептуального підходу до управління навчально-виробничою діяльністю освітньої організації на засадах інтеграції вищеозначених концепцій забезпечить комплексне задоволення потреб споживачів освітніх послуг з урахуванням їхніх покликань, інтересів і здібностей найефективнішим та найрезультативнішим, порівняно з конкурентами, способом через досягнення довгострокової перспективи в якості наданих освітніх послуг та подальшому обслуговуванні споживачів впродовж життя, забезпечуючи тим самим лояльність споживачів до певної освітньої організації, подальший якісний та кількісний розвиток освітньої організації, тотальність і неперервність вищої освіти у суспільстві.