• English
    • українська
    • русский
  • English 
    • English
    • українська
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • ННІ Бізнесу та соціальних комунікацій
  • Кафедра менеджменту та маркетингу
  • Статьи
  • View Item
  •   DSpace Home
  • ННІ Бізнесу та соціальних комунікацій
  • Кафедра менеджменту та маркетингу
  • Статьи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ЗВ’ЯЗКУ НА ЗАСАДАХ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ

Thumbnail
View/Open
Kalugina.pdf (218.3Kb)
Date
2013
Author
Калугіна, Н.А.
Калугина, Н.А.
Kaluhina, N.A.
Metadata
Show full item record
Abstract
Розглянуто стан та тенденції розвитку сучасних телекомунікацій. Проведено аналіз сучасного стану та проблем розвитку національного телекомунікаційного оператора. Доведено необхідність впровадження диверсифікованого підходу в діяльності національного оператора. Наведено ключові елементи диверсифікації діяльності підприємства зв’язку. Запропоновано підхід до визначення стратегічних зон господарювання. Наведено методичний підхід та етапи оцінки пріорітетності розвитку кожної СЗГ. Запропоновано підхід до диверсифікації тарифної політики телекомунікаційного підприємства на підставі визначення еластичності попиту, який надасть змогу оптимізувати тарифи відповідно до ситуації на ринку послуг. The condition and tendencies of modern telecommunications development is considered. The analysis of a current state and problems of development of the national telecommunication operator is carried out. Necessity of introduction diversification the approach in activity of the national operator is proved. Key elements of telecommunications defferentiation activity agency are resulted. The approach to definition of strategic zones of managing is offered. The methodical approach and stages of estimation priority developments by everyone SZM is resulted. The approach to a diversification of a tariff police of the telecommunication enterprise on the basis of demand elasticity definition which will give possibility to optimazed tariffs according to a situation in the market of services is offered.
URI
http://biblio.onat.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/2201
Collections
  • Статьи

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV