• English
    • українська
    • русский
  • English 
    • English
    • українська
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • ННІ Бізнесу та соціальних комунікацій
  • Кафедра менеджменту та маркетингу
  • Статьи
  • View Item
  •   DSpace Home
  • ННІ Бізнесу та соціальних комунікацій
  • Кафедра менеджменту та маркетингу
  • Статьи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

СИСТЕМНАЯ СТРУКТУРА МАРКЕТИНГОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ

Thumbnail
View/Open
Стрий.pdf (163.3Kb)
Date
1998
Author
Стрий, Л.А.
Стрій, Л.О.
Striy, L.A.
Metadata
Show full item record
Abstract
Рассматривается проблема анализа эффективности маркетинговой деятельности. Обосновано применение для этой цели методов системного подхода. Маркетинговая деятельность представлена как система, состоящая из нескольких функционально необходимых подсистем. Розглядається проблема аналізу ефективності маркетингової діяльності. Обгрунтовано застосування для цієї мети методів системного підходу. Маркетингова діяльність представлена як система, що складається з декількох функціонально необхідних підсистем.
URI
http://hdl.handle.net/123456789/1607
Collections
  • Статьи

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV