ЛІНГВІСТИЧНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ ТА ЗАГАЛЬНОЄВРОПЕЙСЬКИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ З ВИВЧЕННЯ, ВИКЛАДАННЯ ТА ОЦІНЮВАННЯ МОВ
Abstract
Матеріали VІ міжнародної науково-методичної конференції «Лінгвістична підготовка
студентів нефілологічних спеціальностей вищих навчальних закладів у контексті
Болонського процесу та Загальноєвропейських рекомендацій з вивчення, викладання та
оцінювання мов» містять результати аналізу таких питань: мовна політика в нефілологічних
ВНЗ у контексті Болонського процесу та Загальноєвропейських Рекомендацій з вивчення,
викладання та оцінювання мов; процеси вивчення та викладання іноземних мов студентам
нефілологічних спеціальностей; оцінювання рівня володіння іноземними мовами студентів
нефілологічних спеціальностей; особливості викладання російської та української мов
іноземним студентам нефілологічних спеціальностей; професійно орієнтований переклад як
прикладний аспект лінгвістичної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей;
розробка та впровадження у навчальний процес дистанційних курсів іноземних мов як
допоміжного засобу в організації лінгвістичної підготовки студентів нефілологічних
спеціальностей.
Материалы VІ международной научно-методической конференции «Лингвистическая
подготовка студентов нефилологических специальностей высших учебных заведений в
контексте Болонского процесса и Общеевропейских Рекомендаций по изучению,
преподаванию и оцениванию языков» содержат результаты рассмотрения следующих
вопросов: языковая политика в нефилологических ВУЗах в свете Рекомендаций Совета
Европы и Болонского процесса; процессы изучения и преподавания иностранных языков
студентам нефилологических специальностей; оценивание уровня владения иностранными
языками студентов нефилологических специальностей; особенности преподавания русского
и украинского языков иностранным студентам нефилологических специальностей;
профессионально ориентированный перевод как прикладной аспект лингвистической
подготовки студентов нефилологических специальностей; разработка и внедрение в учебный
процесс дистанционных курсов иностранных языков как вспомогательного средства в
организации лингвистической подготовки студентов нефилологических специальностей.
The Proceedings of the VІ International Scientific and Methodical Conference «Linguistic
Training of Students of Universities of Non-philological Specialities in the Context of Bologna
Process and Recommendations of the Common European Framework of Reference for Languages:
Learning, Teaching and Assessment» contain the results of consideration of the following
questions: language policies in non-philological universities in view of Recommendations of the
Council of Europe and Bologna Process; processes of learning and teaching of foreign languages of
the students of non-philological specialities; assessment of language proficiency of students of nonphilological
specialities; features of teaching of Russian and Ukrainian languages for foreign
students of non-philological specialities; professionally oriented translation as applied aspect of
language training of students of non-philological specialities; development and implementation into
the learning process of distance learning courses of foreign languages as aid in the organizing of
language training for students of non-philological specialities; development and implementation
into the learning process of distance learning courses of foreign languages as aid in the organizing
of language training for students of non-philological specialities.