• English
    • українська
    • русский
  • English 
    • English
    • українська
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • ННІ Бізнесу та соціальних комунікацій
  • Кафедра менеджменту та маркетингу
  • Статьи
  • View Item
  •   DSpace Home
  • ННІ Бізнесу та соціальних комунікацій
  • Кафедра менеджменту та маркетингу
  • Статьи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ОБОСНОВАНИЕ ОСНОВНЫХ ЭЛЕМЕНТОВ МАРКЕТИНГОВОЙ СТРАТЕГИИ РАЗВИТИЯ СТРАХОВЫХ ОРГАНИЗАЦИЙ В УКРАИНЕ

Thumbnail
View/Open
Сакун.pdf (210.4Kb)
Date
2017
Author
Сакун, А.А.
Тардаскина, Т.Н.
Васильева, Ю.В.
Сакун, Г.О.
Тардаскіна, Т.М.
Васільева, Ю.В.
Sakun, A.O.
Tardaskina, T.N.
Vasileva, Yu.V.
Metadata
Show full item record
Abstract
В статье освещены вопросы маркетинговой стратегии страховой организации, включающие различные методы и подходы к определению эффективности маркетинговой стратегии страховой компании; совершен- ствование комплекса маркетинговых коммуникаций особенно актуально в период экономической нестабиль- ности; их решения способствуют повышению конкурентоспособности и устойчивости страховщиков, а также развитию страхования. У статті висвітлено питання маркетингової стратегії страхової організації, які включають різноманітні ме- тоди та підходи до визначення ефективності маркетингової стратегії страхової компанії; вдосконалення ком- плексу маркетингових комунікацій є особливо актуальними в період економічної нестабільності; їх вирішення сприяє підвищенню конкурентоспроможності й стійкості страховиків, а також розвитку страхування. The article deals with the questions of the marketing strategy of the insurance organization, which include various methods and approaches to determining the effectiveness of the insurance strategy of the marketing strategy, improving the complex of marketing communications are relevant especially during the period of economic instability, their solution contributes to increasing the competitiveness and stability of insurers, as well as the development of insurance.
URI
http://hdl.handle.net/123456789/1510
Collections
  • Статьи

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV