КО ФАКТОР РАЗВИТИЯ КОМПАНИЙ В ЦИФРОВУЮ ЭПОХУ
View/ Open
Date
2016Author
Кораблинова, И.А.
Кораблінова, І.А.
Korablinova, I.A.
Metadata
Show full item recordAbstract
Сегодня стал очевиден тот факт, что конкурентоспособность компаний напрямую зависит от использования в их деятельности цифровых технологий. По мере цифровизации бизнес- процессов также усиливается процесс социализации, который распространяется даже на те функциональные области, которые ранее базировались на использовании лишь собственных ресурсов компании.
В контексте данной проблемы целью данной работы является обоснование роли ко-фактора (от лат. со - вместе) в развитии современных компаний, деятельность которых основана на цифровых технологиях.
Сьогодні став очевидним той факт, що конкурентоспроможність компаній безпосередньо залежить від використання в їх діяльності цифрових технологій. По мірі цифровізації бізнес - процесів також посилюється процес соціалізації, який поширюється навіть на ті функціональні області, які раніше базувалися на використанні лише власних ресурсів компанії.
В контексті даної проблеми метою даної роботи є обґрунтування ролі ко-фактора (від лат. з - разом) в розвитку сучасних компаній, діяльність яких заснована на цифрових технологіях.