Sub-communities within this community

Collections in this community

  • Монографии

    Монографии з телекомунікаційних систем та мереж, антен та пристроїв мікрохвильової техніки, радіотехнічних пристроїв та засобів телекомунікацій, радіотехнічних та телевізійних систем, оптоелектронних систем, твердотільної ...
  • Статьи

    Статьи з телекомунікаційних систем та мереж, антен та пристроїв мікрохвильової техніки, радіотехнічних пристроїв та засобів телекомунікацій, радіотехнічних та телевізійних систем, оптоелектронних систем, твердотільної ...

Recent Submissions

  • МАРКЕТИНГ ПРЕДПРИЯТИЙ ИНФОКОММУНИКАЦИЙ 

    Стрий, Л.А.; Мамедов, М.А.; Рустамов, О.М.; Стрій, Л.О.; Мамедов, М.А.; Рустамов, О.М.; Striy, L.A.; Mamedov, M.A.; Rustamov, O.M. (Saarbrucken, Deutschland, 2015)
    Монография содержит результаты научных исследований, отражающие изменения концепций и видов маркетинговой деятельности предприятий инфокоммуникаций, которые произошли в последние годы и еще не нашли должного отражения в ...
  • УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙНИХ КАНАЛІВ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОГО ПІДПРИЕМСТВА 

    Князєва, О.А.; Калугіна, Н.А.; Князева, Е.А.; Калугина, Н.А.; Knyazeva, E.A.; Kalugina, N.A. (Держ.унів-т інформ.-коммун. Технологій. Київ., 2015)
    Наведено чинники, яки зумовлюють необхідність переходу телекомунікаційного підприємства до нових форм маркетингових комунікаційних каналів. Приведены факторы, которые обусловливают необходимость перехода телекоммуникационного ...
  • ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ІНТЕРНЕТ-СТАРТАПІВ В УКРАЇНІ: РЕАЛІЇ І ПЕРСПЕКТИВИ 

    Терешко, Ю.В.; Тардаскіна, Т.М.; Богатирьова, Л.Д. (ВНЗ «Національна академія управління», 2015)
    У статті розглянуто тенденції розвитку українських Інтернет-бізнес-проектів (стартапів) у глобальній інформаційній мережі. Запропоновано авторське уточнене визначення поняття «стартап». Проаналізовано Інтернет-ринок ...
  • ЦІЛЬОВИЙ ПІДХІД ДО МЕНЕДЖМЕНТУ ВИЩОЇ ОСВІТИ 

    Воробієнко, П.П.; Станкевич, І.В.; Воробиенко, П.П.; Станкевич, И.В.; Vorobienko, P.P.; Stankevich, I.V. (издательский дом "ИНЖЕК", Харьков, 2016)
    Метою статті є обґрунтування доцільності менеджменту вищої освіти за цільовим підходом із визначенням конкретних цілей вищої освіти на основі узагальнення існуючих наукових напрацювань. Авторами наголошено на тому, що ...
  • ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СВІТОВОГО РИНКУ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ НА ШЛЯХУ ДО ПОБУДОВИ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА: ПОГЛЯД У МАЙБУТНЄ 

    Астаніна, Ю.; Станкевич, І.В.; Астанина, Ю.; Станкевич, И.В.; Astaniya, Yu.; Stankevich, I.V. (Київ, 2014)
    Стаття присвячена дослідженню теденції розвиткусвітового ринку телекомунікацій на основі аналізу та прогнозування статистичних даних.
  • СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ <<ЯКІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ>> В СУЧАСНИХ УМОВАХ РОЗВИТКУ 

    Станкевич, І.В.; Станкевич, И.В.; Stankevich, I.V. (Інститут трансформації суспільства, Київ, 2015)
    У статті порушено проблему внесення термінологічної ясності в освітньому просторі, зокрема у законодавстві про вищу освіту України в сучасних умовах розвитку. З огляду на це ав тором статті було досліджено, проаналізовано ...
  • АНАЛІЗ ІСНУЮЧИХ ПІДХОДІВ ТА МЕТОДІВ ОЦІНЮВАННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ 

    Тигарева, В.А.; Станкевич, І.В.; Тигарева, В.А.; Станкевич, И.В.; Tigareva, V.A.; Stankevich, I.V. (КрНУ ім. М.Остроградського, 2016)
    Проаналізовано підходи та методи якісного та кількісного аналізу бізнес-процесів, визначено їх переваги та недоліки при застосуванні в оцінюванні бізнес-процесів підприємств та організацій різних сфер діяльності. Ав-торами ...
  • ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ НА ОСНОВІ АКРЕДІТАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ 

    Станкевич, І.В.; Станкевич, И.В.; Stankevich, I.V. (Харьков, 2016)
    Метою статті є узагальнення національного та світового досвіду оцінювання якості вищої освіти та навчально-виробничої діяльності освітніх організацій на основі акредитаційних критеріїв. Автором статті обґрунтовано, що серед ...
  • УПРАВЛІННЯ В ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЯХ: СУТНІСТЬ ТА ФУНКЦІЇ 

    Станкевич, І.В.; Станкевич, И.В.; Stankevich, I.V. (Одеський національний політехничний університет,, 2015)
    На основі аналізу та синтезу чинного українського законодавства в освітній сфері, досліджень науковців та сучасних змін в освітньому суспільстві сформовано визначення сучасної освітньої організації як соціаль- ного ...
  • ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ ЗВ"ЯЗКУ: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ 

    Пахтусов, М.І.; Станкевич, І.В.; Пахтусов, М.И.; Станкевич, И.В.; Pahtusov, M.I.; Stankevich, I.V. (Харьков, 2015)
    У статті досліджено підходи науковців до поняття «організаційно-економічний механізм», запропоновано власне визначення. Визначено співвід-ношення між поняттями «організаційно-економічний механізм» та «господарський механізм». ...
  • МОДЕЛЮВАННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ЗВ’ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ UNIFIED MODELING LANGUAGE-ДІАГРАМ 

    Станкевич, І.В.; Тігарєва, В.А.; Станкевич, И.В.; Тигарева, В.А.; Stankevich, I.V.; Tigareva, V.A. (Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, 2014)
    У статті розглянуті основні типи діаграм, що використову- ються Unified Modeling Language (UML), та обґрунтовано, які з них можуть бути використані для моделювання бізнес-процесів підприємств сфери зв’язку та інформатизації ...
  • ОСНОВНЫЕ НАПРАВЛЕНИЯ ИНФОРМАТИЗАЦИИ ЭКОНОМИКИ СВЯЗИ 

    Голубев, А.К.; Стрий, Л.А.; Чихрай, В.В.; Голубев, А.К.; Стрій, Л.О.; Чіхрай, В.В.; Golubev, A.K.; Striy, L.A.; Chihray, V.V. (ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2004)
    Авторы рассматривают проблему информатизации экономики связи. Указаны ос-новные направления информатизации: внедрение новых информационных технологий в управление и в производственную деятельность предприятий связи; ...
  • СОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ СИСТЕМЫ УПРАВЛЕНИЯ КАЧЕСТВОМ УСЛУГ ПОЧТОВОЙ СВЯЗИ 

    Станкевич, И.В.; Станкевич, І.В.; Stankevich, I.V. (ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2004)
    Рассматривается установление и предлагается внедрение международных стандартов качества услуг почтовой связи в форме совершенствования системы управления качеством услуг почтовой связи. The establishment is considered ...
  • МАРКЕТИНГОВІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ 

    Стрій, Л.О.; Стрий, Л.А.; Striy, L.A. (ІПРЕЕД НАН України, 2000)
    Брошюра містить деякі результати системного дослідження сучасного маркетингу, виконаного автором. Розглянуто сучасну концепцію маркетингу, сутність маркетингового управління, його особливості, цілі, принципи, стратегію, ...
  • МАРКЕТИНГ ДЛЯ НЕЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙ 

    Стрій, Л.О.; Стрий, Л.А.; Striy, L.A. (Одесса “АстроПринт”, 1998)
    В данной работе на базе анализа уже имеющихся изданий и системного подхода к изложению материала описаны основные идеи маркетинга применительно к практике отечественных предприятий в виде, понятном широкому кругу ...
  • МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ ФІРМОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ 

    Стрій, Л.О.; Рильков, В.А.; Осипов, В.Н.; Стрий, Л.А.; Рыльков, В.А.; Осипов, В.Н.; Striy, L.A.; Rylkov, V.A.; Ocipov, V.N. (ИПРЭЭИ НАН Украины, 1996)
    Особливості економіки перехідного періоду, загострення проблем збуту продукції, що випускається, посилення конкуренції з боку іноземних виробників змушують підприємства машинобудування шукати нові шляхи розвитку. Особенности ...
  • МАРКЕТИНГ ПРЕДПРИЯТИЙ ИНФОКОММУНИКАЦИЙ. СОВРЕМЕННЫЕ ВИДЫ МАРКЕТИНГОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ. 

    Стрий, Л.А.; Мамедов, М.А.; Рустамов, О.М.; Стрій, Л.О.; Мамедов, М.А.; Рустамов, О.М.; Striy, L.A.; Mamedov, M.A.; Rustamov, O.M. (LAP Lambert Academic, 2015)
    Монография содержит новые научные материалы, отражающие изменение концепций и содержания маркетинговой деятельности предприятий инфокоммуникаций, которые произошли в последнее время и еще не нашли должного отражения в ...
  • ЭКОНОМИКА И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРЕДПРИЯТИИ. ОСНОВНЫЕ ТЕНДЕНЦИИ И ПРОБЛЕМЫ РАЗВИТИЯ 

    Голубев, А.К.; Стрий, Л.А.; Захарченко, Л.А.; Голубєв, А.К.; Стрій, Л.О.; Захарченко, Л.А.; Golubev, A.K.; Striy, L.A.; Zakharchenko, L.A. (LAP Lambert Academic, 2015)
    Современная экономика - живая структура, которая непрерывно изменяется. Традиционные подходы к решению проблем развития предприятий становятся неэффективными. Предприятия испытывают большую потребность в поиске новых путей ...
  • МАРКЕТИНГ ПІДПРИЄМСТВ ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ СУЧАСНОГО РОЗВИТКУ 

    Стрій, Л.О.; Мамедов, М.А.; Голубєв, А.К.; Рустамов, О.М.; Стрий, Л.А.; Мамедов, М.А.; Голубев, А.К.; Рустамов, О.М.; Striy, L.A.; Mamedov, M.A.; Golubev, A.K.; Rustamov, O.M. (Баку, АТУ, 2013)
    Монографія містить нові наукові матеріали, необхідні для вивчення і осмислення основних тенденцій сучасного розвитку ринку і маркетингу. Досліджено широке коло напрямків маркетингової діяльності підприємств зв'язку та ...
  • МАРКЕТИНГ ХХІ СТОЛІТТЯ. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗМІНИ ТА ТЕНДЕНЦІЇ 

    Стрій, Л.О.; Стрий, Л.А.; Striy, L.A. (ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2010)
    Проведено узагальнення раніше викладених автором результатів досліджень з еволюції теорії і практики маркетингу, тенденцій концептуальних змін та розвитку основних складових комплексу маркетингу. Автором також враховані ...

View more