Now showing items 1-2 of 2

    • ВИЗНАЧЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ГАЛУЗІ ПОШТОВОГО ЗВ’ЯЗКУ ОСНОВНИМ ПРИНЦИПАМ РИНКОВИХ ВІДНОСИН 

      Мастикаш, О.І.; Мастыкаш, О.И.; Mastikash, O.I. (ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2004)
      Надається оцінка стану розвитку ринкових відносин у світовій галузі поштового зв’язку. Визначається відповідність економіки галузі принципам ринкових відносин щодо свободи вибору видів і форм діяльності та рівноправності ...
    • МОДЕЛИ МАРКЕТИНГО-ОРИЕНТИРОВАННОГО ПРЕДПРИЯТИЯ 

      Стрий, Л.А.; Стрій, Л.О.; Striy, L.A. (ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2001)
      В статье рассматривается еще нерешенная экономической наукой проблема использования при управлении предприятием рыночной ориентации принципов и методов маркетинга. Предложены модели построения маркетинго-ориентированно ...