Browsing by Issue Date
Now showing items 1-20 of 1211
-
МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ ФІРМОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
(ИПРЭЭИ НАН Украины, 1996)Особливості економіки перехідного періоду, загострення проблем збуту продукції, що випускається, посилення конкуренції з боку іноземних виробників змушують підприємства машинобудування шукати нові шляхи розвитку. Особенности ... -
МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ ЭФФЕКТИВНОСТИ СИСТЕМ ОБСЛУЖИВАНИЯ ТЕХНИКИ В ОТРАСЛИ СВЯЗИ
(Одесса, 1997)Інститут проблем ринку і економіко-екологічних досліджень НАН України. Науковий керівник – доктор економічних наук, професор Котлубай Михайло Іванович. Науковий консультант – кандидат технічних наук, доцент Голубєв ... -
МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ ЭФФЕКТИВНОСТИ ТЕХНИЧЕСКОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ АППАРАТУРЫ И ОБОРУДОВАНИЯ В КОНЦЕРНЕ РРТ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 1997)В брошюре изложены результаты маркетингового исследования, выполненного в Одесском предприятии концерна РРТ. У брошурі викладені результати маркетингового дослідження, виконаного в Одеському підприємстві концерну РРТ. The ... -
МОДЕМ ДЛЯ ПЕРЕДАЧИ ПО ШИРОКОПОЛОСНЫМ КАНАЛАМ И ТРАКТАМ СО СКОРОСТЬЮ 1024 Кбит/с
(Український науково-дослідний інститут радіо і телебачення, 1997)Описываются принцип построения, основные алгоритмы функционирования и характеристики модема, предназначенного для передачи цифровых потоков со скоростью 1024 кбит/с по аналоговым широкополосным каналам и трактам. Описано ... -
ВЫБОР ПРОТОКОЛОВ ПЕРЕДАЧИ ФАЙЛОВ ДЛЯ МОДЕМОВ, РАБОТАЮЩИХ НА КОММУТИРУЕМЫХ КАНАЛАХ
(Український науково-дослідний інститут радіо і телебачення., 1997)В статье рассматривается математическая модель, описывающая работу полудуплексных протоколов передачи файлов на коммутируемых каналах. Учитываются фаза установления канала и обрывы при передаче. У статті розглядається ... -
МАРКЕТИНГ ДЛЯ НЕЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙ
(Одесса “АстроПринт”, 1998)В данной работе на базе анализа уже имеющихся изданий и системного подхода к изложению материала описаны основные идеи маркетинга применительно к практике отечественных предприятий в виде, понятном широкому кругу ... -
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ФИНАНСОВОГО ЛИЗИНГА В СВЯЗИ И ХАРАКТЕРИСТИКА ЛИЗИНГОВЫХ ПЛАТЕЖЕЙ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 1998)В настоящее время в системе осуществления производственного и социального развития предприятия важным вопросом является изыскание финансовых ресурсов. С учетом вышедшего закона Украины “О лизинге” от 16.12.97. Целью данной ... -
РЫНОК КАК УСЛОВИЕ ВОЗНИКНОВЕНИЯ И ОСНОВА РАЗВИТИЯ МАРКЕТИНГА. ИСХОДНЫЕ ПОНЯТИЯ МАРКЕТИНГА
(ІПРЕЕД НАН України, 1999)Брошюра содержит некоторые результаты системного исследования современного маркетинга. Рассмотрены условия возникновения и развития рынка, его функции, инфраструктура, определены понятие "рынок", классификация рынков. Особенно ... -
РИНОК ЯК УМОВА ВИНИКНЕННЯ I ОСНОВА РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ
(ІПРЕЕД НАН України, 1999)Брошюра містить деякі результати системного дослідження сучасного маркетингу. Розглянуто умови виникнення і розвитку ринку, його функції, інфраструктура, визначено поняття “ринок”, класифікація ринків. Особливо розглянуто ... -
ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ НАМЕЖІ ХХI СТОЛІТТЯ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 1999)Розглядається одна з складних і суперечних проблем сучасності – оцінка шляхів подальшого розвитку економічної теорії та практики маркетингу. На основі аналізу процесів та явищ, які намітились у сучасній економіці, зроблено ... -
ЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2000)Одним із цікавих і економічних вчень сьогодні, що швидко розвивається, є маркетинг. Це і наука, і система управління, і практичні рекомендації підприємцям про мистецтво процвітання на ринку, і нова філософія бізнесу. ... -
РОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯ
(ІПРЕЕД НАН України, 2000)Брошюра містить деякі результати системного дослідження сучасного маркетингу, ви- конаного автором. Розглянуто еволюцію ролі ціни і ціноутворення у системі маркетингу, два підходи до аналізу сутності ціни як економічної ... -
РОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯ
(ІПРЕЕД НАН України, 2000)Брошюра містить деякі результати системного дослідження сучасного маркетингу, ви- конаного автором. Розглянуто еволюцію ролі ціни і ціноутворення у системі маркетингу, два підходи до аналізу сутності ціни як економічної ... -
МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ НА МЕЖІ XXI СТОЛІТТЯ
(Одесса “АстроПринт”, 2000)Монографія містить результати системного дослідження основних напрямів ний розвитку маркетингу і маркетингового управління на рубежі XXI століття, виконаного автором. Розглянуто проблеми сучасного маркетингу, розвиток ... -
МАРКЕТИНГОВІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ
(ІПРЕЕД НАН України, 2000)Брошюра містить деякі результати системного дослідження сучасного маркетингу, виконаного автором. Розглянуто сучасну концепцію маркетингу, сутність маркетингового управління, його особливості, цілі, принципи, стратегію, ... -
ЭКОНОМИКО-КИБЕРНЕТИЧЕСКИЕ МОДЕЛИ ПРОЦЕССА МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛЕНИЯ ПРЕДПРИЯТИЕМ
(Донецкий государственный университет, 2001)Экономико-кибернетическое моделирование, которое в последние годы находит широкое применение в экономических исследованиях, позволяет анализировать экономические процессы с высокой производительностью и эффективностью. ... -
МОДЕЛИ МАРКЕТИНГО-ОРИЕНТИРОВАННОГО ПРЕДПРИЯТИЯ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2001)В статье рассматривается еще нерешенная экономической наукой проблема использования при управлении предприятием рыночной ориентации принципов и методов маркетинга. Предложены модели построения маркетинго-ориентированно ... -
СУЧАСНИЙ МАРКЕТИНГ І ЕКОНОМІКА УКРАЇНИ
(ОДМУ, 2001)Автор представляє результати системного дослідження маркетингу, виконаного в 1999-2001 рр. Розглянуті основні закономірності розвитку маркетингу, його сучасні проблеми і перспективи розвитку в ХХІ сторіччі. Проведено ... -
МАРКЕТИНГОВАЯ ОРИЕНТАЦИЯ ПРЕДПРИЯТИЯ СВЯЗИ
(ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2001)Рассматривается проблема оценки эффективности маркетинговой ориентации предприятия связи. Предложены компоненты эффективности, предложена технология использования для этой цели опроса экспертов, разработана опросная ... -
МАРКЕТИНГОВЫЕ СТРАТЕГИИ СОГЛАСОВАНИЯ ИНТЕРЕСОВ ПРОИЗВОДИТЕЛЯ И ПОТРЕБИТЕЛЯ
(Одесский политехнический университет, 2001)Рассматривается одна из сложных проблем современного маркетинга - согласования интересов производителя и потребителя. Предложены три стратегии маркетинга, направленных на решение этой проблемы. Розглядається одна із ...