Now showing items 1-20 of 853

    • МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ ФІРМОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ 

      Стрій, Л.О.; Рильков, В.А.; Осипов, В.Н.; Стрий, Л.А.; Рыльков, В.А.; Осипов, В.Н.; Striy, L.A.; Rylkov, V.A.; Ocipov, V.N. (ИПРЭЭИ НАН Украины, 1996)
      Особливості економіки перехідного періоду, загострення проблем збуту продукції, що випускається, посилення конкуренції з боку іноземних виробників змушують підприємства машинобудування шукати нові шляхи розвитку. Особенности ...
    • МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ ЭФФЕКТИВНОСТИ СИСТЕМ ОБСЛУЖИВАНИЯ ТЕХНИКИ В ОТРАСЛИ СВЯЗИ 

      Стрий, Л.А. (Одесса, 1997)
      Інститут проблем ринку і економіко-екологічних досліджень НАН України. Науковий керівник – доктор економічних наук, професор Котлубай Михайло Іванович. Науковий консультант – кандидат технічних наук, доцент Голубєв ...
    • МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ ЭФФЕКТИВНОСТИ ТЕХНИЧЕСКОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ АППАРАТУРЫ И ОБОРУДОВАНИЯ В КОНЦЕРНЕ РРТ 

      Стрий, Л.А.; Стрій, Л.О.; Striy, L.A. (ОНАЗ ім. О.С. Попова, 1997)
      В брошюре изложены результаты маркетингового исследования, выполненного в Одесском предприятии концерна РРТ. У брошурі викладені результати маркетингового дослідження, виконаного в Одеському підприємстві концерну РРТ. The ...
    • МАРКЕТИНГ ДЛЯ НЕЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙ 

      Стрій, Л.О.; Стрий, Л.А.; Striy, L.A. (Одесса “АстроПринт”, 1998)
      В данной работе на базе анализа уже имеющихся изданий и системного подхода к изложению материала описаны основные идеи маркетинга применительно к практике отечественных предприятий в виде, понятном широкому кругу ...
    • РЫНОК КАК УСЛОВИЕ ВОЗНИКНОВЕНИЯ И ОСНОВА РАЗВИТИЯ МАРКЕТИНГА. ИСХОДНЫЕ ПОНЯТИЯ МАРКЕТИНГА 

      Стрий, Л.А.; Стрій, Л.О.; Striy, L.A. (ІПРЕЕД НАН України, 1999)
      Брошюра содержит некоторые результаты системного исследования современного маркетинга. Рассмотрены условия возникновения и развития рынка, его функции, инфраструктура, определены понятие "рынок", классификация рынков. Особенно ...
    • РИНОК ЯК УМОВА ВИНИКНЕННЯ I ОСНОВА РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ 

      Стрий, Л.А.; Стрій, Л.О.; Striy, L.A. (ІПРЕЕД НАН України, 1999)
      Брошюра містить деякі результати системного дослідження сучасного маркетингу. Розглянуто умови виникнення і розвитку ринку, його функції, інфраструктура, визначено поняття “ринок”, класифікація ринків. Особливо розглянуто ...
    • ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ НАМЕЖІ ХХI СТОЛІТТЯ 

      Орлов, В.Н.; Стрий, Л.А.; Кравец, И.В.; Орлов, В.М.; Стрій, Л.О.; Кравець, І.В.; Orlov, V.N.; Striy, L.A.; Kravets, I.V. (ОНАЗ ім. О.С. Попова, 1999)
      Розглядається одна з складних і суперечних проблем сучасності – оцінка шляхів подальшого розвитку економічної теорії та практики маркетингу. На основі аналізу процесів та явищ, які намітились у сучасній економіці, зроблено ...
    • ЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ 

      Стрій, Л.О.; Стрий, Л.А.; Striy, L.A. (ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2000)
      Одним із цікавих і економічних вчень сьогодні, що швидко розвивається, є маркетинг. Це і наука, і система управління, і практичні рекомендації підприємцям про мистецтво процвітання на ринку, і нова філософія бізнесу. ...
    • РОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯ 

      Стрий, Л.А.; Стрій, Л.О.; Striy, L.A. (ІПРЕЕД НАН України, 2000)
      Брошюра містить деякі результати системного дослідження сучасного маркетингу, ви- конаного автором. Розглянуто еволюцію ролі ціни і ціноутворення у системі маркетингу, два підходи до аналізу сутності ціни як економічної ...
    • РОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯ 

      Стрій, Л.О.; Стрий, Л.А.; Striy, L.A. (ІПРЕЕД НАН України, 2000)
      Брошюра містить деякі результати системного дослідження сучасного маркетингу, ви- конаного автором. Розглянуто еволюцію ролі ціни і ціноутворення у системі маркетингу, два підходи до аналізу сутності ціни як економічної ...
    • МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ НА МЕЖІ XXI СТОЛІТТЯ 

      Стрій, Л.О.; Стрий, Л.А.; Striy, L.A. (Одесса “АстроПринт”, 2000)
      Монографія містить результати системного дослідження основних напрямів ний розвитку маркетингу і маркетингового управління на рубежі XXI століття, виконаного автором. Розглянуто проблеми сучасного маркетингу, розвиток ...
    • МАРКЕТИНГОВІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ 

      Стрій, Л.О.; Стрий, Л.А.; Striy, L.A. (ІПРЕЕД НАН України, 2000)
      Брошюра містить деякі результати системного дослідження сучасного маркетингу, виконаного автором. Розглянуто сучасну концепцію маркетингу, сутність маркетингового управління, його особливості, цілі, принципи, стратегію, ...
    • ЭКОНОМИКО-КИБЕРНЕТИЧЕСКИЕ МОДЕЛИ ПРОЦЕССА МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛЕНИЯ ПРЕДПРИЯТИЕМ 

      Стрий, Л.А.; Стрій, Л.О.; Striy, L.A. (Донецкий государственный университет, 2001)
      Экономико-кибернетическое моделирование, которое в последние годы находит широкое применение в экономических исследованиях, позволяет анализировать экономические процессы с высокой производительностью и эффективностью. ...
    • МОДЕЛИ МАРКЕТИНГО-ОРИЕНТИРОВАННОГО ПРЕДПРИЯТИЯ 

      Стрий, Л.А.; Стрій, Л.О.; Striy, L.A. (ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2001)
      В статье рассматривается еще нерешенная экономической наукой проблема использования при управлении предприятием рыночной ориентации принципов и методов маркетинга. Предложены модели построения маркетинго-ориентированно ...
    • СУЧАСНИЙ МАРКЕТИНГ І ЕКОНОМІКА УКРАЇНИ 

      Стрий, Л.А.; Стрій, Л.О.; Striy, L.A. (ОДМУ, 2001)
      Автор представляє результати системного дослідження маркетингу, виконаного в 1999-2001 рр. Розглянуті основні закономірності розвитку маркетингу, його сучасні проблеми і перспективи розвитку в ХХІ сторіччі. Проведено ...
    • МАРКЕТИНГОВАЯ ОРИЕНТАЦИЯ ПРЕДПРИЯТИЯ СВЯЗИ 

      Стрий, Л.А.; Стрій, Л.О.; Striy, L.A. (ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2001)
      Рассматривается проблема оценки эффективности маркетинговой ориентации предприятия связи. Предложены компоненты эффективности, предложена технология использования для этой цели опроса экспертов, разработана опросная ...
    • МАРКЕТИНГОВЫЕ СТРАТЕГИИ СОГЛАСОВАНИЯ ИНТЕРЕСОВ ПРОИЗВОДИТЕЛЯ И ПОТРЕБИТЕЛЯ 

      Стрий, Л.А.; Стрій, Л.О.; Striy, L.A. (Одесский политехнический университет, 2001)
      Рассматривается одна из сложных проблем современного маркетинга - согласования интересов производителя и потребителя. Предложены три стратегии маркетинга, направленных на решение этой проблемы. Розглядається одна із ...
    • ЭФФЕКТИВНОСТЬ ОРГАНИЗАЦИОННЫХ ФОРМ МАРКЕТИНГОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ 

      Стрий, Л.А.; Стрій, Л.О.; Striy, L.A. (ОДМУ, 2001)
      Предложены оптимальные способы расчета эффективности функционирования организационной структуры маркетинга предприятия, в большей степени учитывающие специфику маркетинговой деятельности. Запропоновані оптимальні способи ...
    • ВЫБОР ЦЕЛЕЙ СИСТЕМЫ МАРКЕТИНГА ПРЕДПРИЯТИЯ 

      Стрий, Л.А.; Стрій, Л.О.; Striy, L.A. (Институт (Центр) комплексных транспортных проблем, 2001)
      В статье рассмотрена эволюция взглядов на цели маркетинга, построен целевой компонент современного маркетингового управления. У статті розглянута еволюція поглядів на меті маркетингу, побудований цільовий компонент ...
    • РАСШИРЕНИЕ СФЕРЫ СОВРЕМЕННОГО МАРКЕТИНГА 

      Стрий, Л.А.; Чапкина, Г.В.; Стрій, Л.О.; Чапкіна, Г.В.; Striy, L.A.; Chapkina, G.V. (наук. праці ОНМУ, 2001)
      В статье рассматриваются основные закономерности развития маркетинга на рубеже ХХІ-го столетия. Предложена новая классификация функций и подфункций маркетинга. Выполнена системная структуризация видов современной ...